Jag är avundsjuk

Min syrra har en vetekudde!
Jag vill också ha en egen, fast i normal storlek! Hennes är lika stor som min hand. Ja...

Har inte gjort mycket förutom att kolla på film. Wall.e blev det faktiskt. Orkar verkligen inte med tunga draman såhär på en söndag. Hade tänkt kolla på Hitta Nemo också...och filmerna är inte mina (A)

Nackspärren ja, jo den sitter där den sitter. I nacken. Och gôttar sig. Det är ju som att sticka en såndär grillgaffel i halsen var femte minut. Så medan jag kollade på filmen försökte jag hitta en måttligt skön sittställning. Det var verkligen inte lätt ska ni veta. Ungefär som att leta efter guld i en saltgruva.... Men det här kommer bli bra. Det vet jag. Och för att citera min goda vän:

''Det är sant! Jag är synsk!''

Och du, Sara. Om du drömmer om ett G så får du säkert det på tisdag ;)
Du är ju trots allt synsk! :)

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Haha jag drömmer om ett MVG så har jag lite marginal! ;P



Och för att citera herr´n:

"Jag vet allt..och lite till!"



Så det så. Hah. JAG KAN DERIVATA!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-09 @ 21:56:22
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha det beror på att jag har en stor hjärna...med MYCKET innehåll! :P

2008-11-10 @ 15:41:11
URL: http://stilblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0