En tillfällighet?

Tog verkligen tag i flytten idag. Ekar sådär härligt på hela övervåningen och imorrn blir det slå in väggar :P

Flytten tog en-två timmar och plötsligt var jag ju dammallergiker. Hur hände det? (A)

Har dessutom lärt mig att jag inte är så vidare bra på att städa.

Så flytten är klar, snart klar med engelskan och ska börja på ett nytt ''projekt'' för engelskan.

Dagbok på engelska för en familj som heter Ljungstedt och de besöker New York för första gången.

Och ja, engelsk kultur är ju temat.Får se vad det leder till. Spanskan är föst åt sidan nu. En riktig jävla pina! :P

------------------------------------------------------------------------

Och BTW!!!! Ska byta blogg snart. Håller på med designen och så. Blir väl om nån vecka.

Bara så ni vet ;)

Nytt år , ny start är det jag ''siktar'' på. Blir deppig av denna och det har ju sina anledningar ;P

*host*Vasagymnasiet*host*

Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0