Lördag den 30:e

Oj, har inte varit nån fartfylld dag idag precis. Vaknade vid sju ungefär och insåg att jag glömt både datorn och TV:n på när jag somnade vid tolv ungefär. På skärmen fanns ett meddelande från Lina på MSN vid ett. Sover du aldrig, människa?! :P

Låg och drog till halv nio. Och drog impulsivt fram engelskaboken som ska vara klar om en vecka. Lyckad planering. Naaat!
Det var då alla tankar om skolbytet dök upp. Kunde inte sluta tänka på det så det blev ett inlägg om det. Orkar inte dra upp allt igen utan det får vara. Mår faktiskt mycket bättre nu än för några timmar sen.
Så vad hände med boken? Jag läste två kapitel och sen slocknade jag. Ögonblickligen. Boken var inte tråkig, utan jag var bara oerhört trött! Tror jag också börjar dra på mig en förkylning haha! Och ovanligt då de flesta jag umgås med är det också. Visste inte att det var smittsamt (A)

Jag vaknade runt halv två av ett sms av Micke. Då hade jag sovit i kanske tre timmar och kände mig fortfarande lika död och nere.
Flåsade som en kräkande katt på cykeln och var ganska slut när jag var framme hos Martin. Ingen mat på hela dagen och det kändes på sitt lilla sätt ^^
Så där satt vi. Martin, Micke och jag på Martins rum som många gånger tidigare. Framför datorn. Vissa saker ändras inte haha
Vi spelade Tekken 3 ett tag och jag klagade lite över hur hungrig jag var och klockan fyra åt jag det första för dagen!
Du ska nog inte klaga så mycket över bröllopstårtan du får, Sara ;)

Vi cyklade vidare till Botten och satte oss ner där i nån timme och bara pratade. Mest om mitt skolbyte men lite annat. Var skönt att få andras åsikter om just ett skolbyte, även om de inte var opartiska ;)
Var lite tveksam till att åka dit men det känns skönt nu efter. Ville ju inte dra ner hela stämningen med mitt ångestbabblande haha :P

Så resten av dagen får ägnas åt boken. Kommer nog bli skönt att koppla bort allt och bara läsa och ta det lugnt. Om allt tämmer så blir det en mindre mattesession med ligan. Vi kallas ju inte för töntar för ingenting ;)


Skriv med egna ord
Postat av: lina

Haha nej jag sover aldrig.. säger det ju hela tiden det är inte min grej det där med att sova ;)

2008-08-31 @ 01:38:56
URL: http://lnpettersson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag känner mig verkligen utpekad i det här inlägget ;) Men sorry om jag smittade dig höhö. Och bröllopstårtan satt riktigt fint :P

2008-08-31 @ 11:30:00
URL: http://stilblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0