Som en debatt mellan sossarna och moderaterna...

Den här dagen började precis som igår! Scary på något sätt! :P
Vaknar runt sju ungefär, men vaknade nu i soffan! Med datorn framför mig. Precis som igår men jag fattar inte hur jag kom till soffan, och med datorn! Har aldrig trott att jag nånsin skulle gå i sömnen!

Jag kan inte somna om. Pruttkudde!
Jag bestämmer mig för att fortsätta på boken men jag kommer kanske hundra sidor fram i boken och somnar igen efter en timme drygt. Vaknar nån gång efter tio och ser ett sms från Sara. Precis som igår, men då var det Micke!
Hon undrar om det bli nån mattesession och nörden inom mig skuttar!
Matte! På en söndag?! Kan det bli bättre?!

Så det blir jag, Tobbe och Sara. Sara och jag bollade fram och tillbaka om vem som skulle ringa till Kevin. Det visade sig att vi båda har en viss rädsla för att ringa till honom :P
Sara är rädd för att hon inte vill prata tyska med Klaus (vem är det?!). Hon är rädd för att prata tyska men har pluggat det i fyra år :P Hon slutar aldrig att förvåna mig haha.
Jag var bara feg så mitt argument var väl inte så kraftfullt jämfört med hennes. Det var som en debatt mellan sossar och moderater. De försöker bara skylla ifrån sig haha!
Fast jag var ju ändå den som fick ringa. Han var på cykelträning och skulle inga mig sen (SUPRISE!!!!!) :P

Innan klockan slår tre ska jag panikstäda övervåningen. Tre timmar har jag på mig. Det kommer bli tight om tid!

Skriv med egna ord
Postat av: jessica

JAG

2008-08-31 @ 21:57:32
Postat av: jessica

JAG är till och med lite rädd för att ringa 20175!!och vi är lixom grannar ;) men claus svarar aldring, och är lika rädd att prata svenska med oss som vi är för att behöva kackla våran satans dålig pisssämsta tyska hahahaha lite komiskt är det XD

2008-08-31 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0