Nej, det gick inte som planerat

Åkte hem tidigare idag och skippade därmed matten. Dumt, Thomas. Riktigt dumt!
Har suttit i flera timmar och räknat och vad har vi för resultat? Räknat tio tal. Fem klararde jag utan problem. De andra fem har jag varit tvungen att räkna om. Många gånger. Väldigt många gånger. Sen så gav jag upp och har nu tre olösta tal. Så jag fick sju tal gjorda på cirka 4 timmar. Det värsta var att dessa var A-uppgifter. A-uppgifter my ass heller!

Nej, får ta det med lärarn imorgon för just nu kan jag inte tänka klart. Matte är farligt = VSB (jag var bara tvungen, men det är nog inte många som fattar höhö ;)

Ska ta och varva ner hjärnan o´nu och sen ska jag snarka. Sammanfattning efter första bloggdagen är sju inlägg. För många men vad ska man göra ;) Måste ju ta igen på nåt sätt :P


Skriv med egna ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0