Att testa vingarna en gång till

Kan man bli ringrostig i bloggning? Fingrarna känns stela som fiskpinnar (frysta) och kontoret där uppe ekar tomt.
Vet liksom inte vad jag ska skriva. Känns lite som på prov. Bara det står mycket så ser det bra ut. Behöver inte ha något med frågan att göra. Är liksom bara att flumma så mycket det går och du har garanterat ett MVG. Det kan hela NV07 bevisa.

Och på tal om NV (alla suckar och ögonen rullar runt, runt, runt). Vasagymnasiet är hemskt! Punkt...Punkt, punkt, punkt!
Saras symboliska jittrande om luftslott och politiska konspirationer (nu hittar jag på för jag kommer verkligen inte ihåg vad hon säger. Poff så är det borta liksom, men luftslottet är sant) har väl varit
höjdpunkten för allt symboliskt snack om hur illa allt är och hur vi lider. Vad hon menade med just luftslottet vet jag inte haha. Men visst skrattade jag när hon nämde det. Varför vet jag inte. Det var kanske åt den där alkisen som hon berättade om hon träffade när hon stod och väntade på vid bussen för några dagar sen. Han verkar vara en rolig liten prick!

Det kanske är tydligt men som fått en rejäl pik i detta inlägg. Har tänkt pika någon i NV-ligan varje tisdag. Och det första offret är det ju ganska tydligt. Om ni inte klurat ut vem det vara så var det Sara. Jag skulle faktiskt vara hedrad att vara första offret. Så sträck på dej när du läser detta, Sara!

Och jag som hade problem med att komma på vad jag skulle skriva! Detta var ju urkul! Ska börja klura på nästa person. Någon frivillig?

Skriv med egna ord
Postat av: Sara

Ohh jag känner mig mkt hedrad ;P Imorrn får jag berätta mer om vad jag menar med luftslottet :P Gör dig redo för den bittra sanningen höhö.

2008-08-27 @ 16:07:43
URL: http://stilblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0