Allt på en och samma gång

Livet handlar om kompromisser och prioriteringar. Ibland vet jag inte hur jag ska välja. Ibland är det väldigt lätt. Ibland inte.
Idag är en sån där dag som allt bara skiter sig.
Gjorde världens tabbe och jag ber tusen om gånger förlåt, Micke. Jag vet verkligen inte vad som flög i mig. Panik?
I så fall undrar jag bara varför. Varför jag inte bara sa som det var? Skäms otroligt mycket just nu.
Jag kanske överdriver. Kanske, kanske inte men ärlighet varar längst. Och återigen, varför jag inte var det vet jag inte.

Inget annat än panik är vad jag känner just nu. Jag skulle göra om matten och göra historian idag men klockan är nu åtta och jag har inte ens ätit middag.
Tror jag får skippa det idag med och plugga på. Plugga, plugga, plugga, plugga. Jag har allvarligt tappat livslusten. Inte ens den där Tom och Jerry-videon kan få mig glad.

Skriv med egna ord
Postat av: Tobias

svar: gött, vill också ha den =)

2008-08-28 @ 22:37:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: och där jag köpte bara gråa :P

2008-08-29 @ 07:26:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Micke

jo men d är lugnt nu! :) alla gör vi misstag...

2008-08-29 @ 17:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0